بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای صورت، زیربغل، بیکینی و ساق

هم مردان و هم زنان موهای زائد درشت و تاریک ای در صورت و مناطق مختلف بدن خود دارند که این موهای زائد با سرعت زیادی در حال رشد هستند. کندن موهای زائد، تراشیدن، اپیلاسیون، استفاده از موبرهای شیمیایی و جهت برطرف کردن موهای زائد روشی دردناک و پر دردسر است. به جز الکترولیز، بقیه‌ی روش های فوق جهت رفع موهای زائد موقتی هستند. اما امروزه یک راه حل طولانی مدت موثری برای خلاصی از شر موهای زائد وجود دارد، آن هم است. پس از انجام چندین جلسه لیزر، موهای زائد کمتری در ناحیه‌ی لیزر شده خواهید داشت. این مقاله انواع مختلف دستگاه‌های پیشرفته لیزر موهای زائد را با هم مقایسه می‌کند سپس بهترین دستگاه لیزر با فزون‌ترین ماندگاری و ایز بخشی را معرفی می‌کند.

لیزر موهای زائد هر فرد بر اساس عواملی مانند الگوی رشد مو، سبک هستی و تقدم های شخصی وی متفاوت است. در این کلینیک میتوانید با لیزر موهای زائد مناطق مختلف بدن، پوستی زیبا، براق و صاف داشته باشید.

دوره آموزش کار با دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد صورت | مناسب ترین بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟ -

دستگاه لیزر دایود دارای طول چین‌خوردگی سطح آب 800 نانو متر به‌سبب از بین برن موهای زائد می باشد ، میزان جذب شدن طول موج این دستگاه در ملانین پوست به نسبت دستگاه الکساندرایت کمتراست ولیکن عمق نفوذ بیشتری دارد یکی از ویژگی های مهم این دستگاه این است که با غلاف ما فارسی ها سازگاری خوبی دارد همچنین دستگاه دارای تنظیماتی می باشد که برای از هویدا منتقل کردن موهای زائد به‌جهت پوست های تیره هم مناسب می باشد. از دیگر قابلیت های این دستگاه می توان به خنک کردن سطحی پوست در زمان لیزر نیز اشاره کرد.

این دستگاه نیکو به‌علت موهای تیره و پوست های روشن می باشد، در این دستگاه از فلش لامپ های زنون استفاده شده که کاربرد های مختلفی بر روی پوست دارد، تکنسین دستگاه باید مناسب ترین صافی را برای بهترین نتیجه بر روی پوست شما انتخاب کند. از این دستگاه برای جوانسازی پوست و رفع لکه همچنین استفاده می گردد، اما یکی از کم خطر ترین دستگاه ها برای رفع موهای زائد می باشد که بوسیله گرما و بری هیچ سوختگی( اکر متخصص لیزر شما با تجربه باشد) موهای زائد شما را از بین می برد. در آخر این نکته نیز باید یاد گردد اگر خواهان کاربرد از این روش هستید باید کلینیک وافر معتبری انتخاب کنید چون اکر به کوه طور نیکو از این دستگاه استفاده نشود احتمال سوختگی وجود دارد.

لیست قیمت دستگاه لیزر موهای زائد | بهترین معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد (۲۰۲۲) -

هرگونه موی ضخیم یا تیره ای که در خطوط میانی بدن روییده باشد موی زائد کلام می شود. موهای زائد اکثراً در بخش سینه، صورت، چانه، زیربغل، بیکینی و گلو رشد میکنند.

دلیل رویش موی زائد می تواند هورمونی و یا غیر هورمونی باشد. در صورتی که موهای ایجاد شده، هورمونی باشند ابتدا باید درمان های لازم را انجام داده سپس اقدام به لیزر موهای زائد پیکر نمائید.

اگر موهای زائد هورمونی باشد در مرحله اول نیازی به لیزر نیست و می توانید با استفاده از داروهای درمانی هورمونی از نمو موی زائد منع نمائید. لیزر موهای بدن یک روشی کاربردی است که می تواند باعث از بین رفتن چندی موهای بدن و کمتر و نازک گشتن موهای زائد در بدن شود.

در این روش نور لیزر و گرمایی که توسط نور آن ایجاد می شود به یک عمق مشخص از پوست نفوذ می کنند و فولیکول های مو را تحت تاثیر قرار می دهد و با تخریب فولیکول ها موهای آن ناحیه را از هویدا می برد.

دستگاه لیزر موهای زائد موتوس

دستگاه لیزر موهای زائد مدیواستار

دستگاه لیزر موهای زائد با ژل

لیست قیمت لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت

لیست دستگاه های لیزر موهای زائد

لیست قیمت دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت

لیست قیمت دستگاه لیزر موهای زائد بدن

لیست قیمت دستگاه لیزر موهای زائد

لامپ دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین خرید دستگاه لیزر تیتانیوم لیموتاپ مگ

دستگاه لیزر موهای زائد لونا

دستگاه لیزر موهای زائد لوتوس

دستگاه لیزر موهای زائد لسکلتون

بهترين نوع دستگاه ليزر موهاي زائد

نحوه کار دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین نوع دستگاه لیزر موهای زائد

نام بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی نی نی سایت

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2021 نی نی سایت

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد نی نی سایت ۱۴۰۰

دستگاه لیزر موهای زائد نابلکس

دستگاه لیزر موهای زائد نی نی سایت

عوارض کار با دستگاه لیزر موهای زائد

عکس انواع دستگاه لیزر موهای زائد

عکس جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد

عکس بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

عمر دستگاه لیزر موهای زائد

عملکرد دستگاه لیزر موهای زائد

عکس دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد عوارض

طریقه کار با دستگاه لیزر موهای زائد

طریقه استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد

طرز استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد

پیشنهاد سایت
کاربران