دستگاه لیزر تیتانیوم درد داره نی نی سایت | تعمیرات تخصصی دستگاه لیزر موهای زائد -- سال 1400

دستگاه لیزر تیتانیوم درد داره نی نی سایت | تعمیرات تخصصی دستگاه لیزر موهای زائد -- سال 1400

لیزرهای Nd: YAG برای استعمال در یک لامپ برق یا لیزر دایودی بطور اپتیکی پمپ شده اند. آنها یکی از رایج ترین انواع لیزر هستند، و به‌خاطر غزارت کاربردهای دیگر استفاده شده اند. نوعا با یک درازا موج ۱۰۶۴nm، در مادون قرمز، تلاء‌لو منتشر می کند.

این لیزر می‌تواند با امنیت بسیار زیاد برای رفع موهای زائد در نواحی صورت، گردن، کمر، سینه، پاها و زیر جفت مورد استفاده قرار گیرد. دستگاه لیزر ND-YAG عملکرد بسیار بهتری روی بیمار‌هایی با رنگ لحات و موهای دیجور دارد و می‌تواند ضعف دیگر دستگاه‌های لیزر برای ناتوانی درمان این ترکیب رنگ پوسته و مو را تلافی کند.در صورتی که در دستگاه اندیاگ خویش دچار مشکل اکید و نیاز به اصلاح داشت، کمپانی مهندسی ندیم طب مبین براحتی این دستگاه را تعمیر خواهد کرد.

دستگاه های لیزر موهای زائد در سه صنف لیزر shr، آی پی ال و دایود دارای قطعه مهم و حیاتی بنام هندپیس می باشند. تشعشعات لیزر موهای زائد از نوع شبه لیزرها و دایودها توسط هندپیس با بدن مراجعه کننده تماس آشکار کرده و باعث ریزش و حذف موهای زائد می شود.چون در هنگام کار کردن با لیزر دایود و اس اچ آر می بایست ژل اولتراسونیک به بدن فرد آمیخته شده و توسط این ژل و اشعه لیزر کار از بین رفتن موی بدن انجام شود، در صورتیکه از نفوذ ژل به داخل هندپیس اطلاع کسب کردید، سریعا دستگاه را خاموش نموده و تا می توانید این ژل های نفوذ کرده را پاک نمائید اما در صورت اینکه رسوخ بسیار در هندپیس اتفاق افتاده بود یا به هر دلیلی دایود و اس اچ آر نیاز شد، سریعا با ما تماس بگیرید.

تعمیرات تخصصی دستگاه لیزر موهای زائد
پیشنهاد سایت
کاربران