دانلود فیلم و سریال رایگان با لینک مستقیم از زرد فیلم

سرگیجه سریال جدید نمایش خانگی و با ژانر اجتماعی است. سریال سرگیجه رایگان و کامل از زردفیلم، تلگرام، نماوا با نام قبلی طوطیا منتشر شد. قسمت اول تا آخر یا تمامی قسمت های سریال از گذرگاه همین صفحه برای دانلود قرار گرفت. این سریال در قالب یک فصل با ژانر درام و رازآلود، با بازی مدیحه‌سرا بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیادت و هادی حجازی فر به نویسندگی محمد منعم و همایون حجازی، تهیه کنندگی مهدی بدرلو و کارگردانی بهرنگ توفیقی محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران است.

سرگیجه قوی ترین ترکیب بازیگری در سریال های عرضه خانگی امسال به این سریال تعلق میگیرد. هومن سروری که پس از سریال عاشقانه نقش جدی و مستعد توجهی در سینما نداشت، با این سریال آمده است تا برای بار دیگر خود را اثبات کند. بهرنگ توفیقی با اولین سریال خویش در نمایش خانگی، به نام توانست توفیق خود را برای مرحله دیگر در این عرصه اثبات کند. هادی حجازی فر هم الحال در بالاترین محبوبیت وجود با قرار دارد، در این مجموعه نیز با بازیگری درجه یک خود این محبوبیت را چند برابر کرد. نویسندگی محمد منعم و همایون حجازی رفیع بود و در هر قسمت مخاطب را ملزم به تماشای قسمت بعد می کند. این سریال به وجه اختصاصی از نماوا و زردفیلم منتشر می شود و هم اکنون از همین صفحه لایق دانلود است.

دانلود سریال سرگیجه قسمت دوم - قسمت 2

سریال سرگیجه ساخت چه سالی است | ارزانترین دانلود سریال سرگیجه قسمت ۶ ششم (دانلود قسمت 6 سرگیجه) کامل و با شکل رایگان -

سریال رهایم کن به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این سریال محسن تنابنده، هوتن شکیبا، دیم‌کاری زین العابدین، مهدی حسینی نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری، سام نوری و محمدصادق میرمحمدی به هنرمندی پرداخته‌اند

سریال سقوط به کارگردانی بسیارنمازخوان پهلوان ولد در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و فامیلی می‌باشد. در این سریال حمید فرخ نژاد، الناز ملک، عباس جمشیدی فر، سجاد بابائی، ابتسام بغلانی، امین میری و فرد آقاپور به هنرمندی پرداخته‌اند.

باند بازیگران سقوط همانطور که بالاتر خواندید، متنوع است و از ظرفیت معرفی بازیگران جدید بهر عبد است. یعنی حضور بازیگران چهره در کنار جوانان. قهرمان اصلی سریال که یک زن است را یک آرتیست جدید و با استعداد بازی می‌کند.

سریال سرگیجه هومن سیدی | ارزانترین دانلود قسمت 6 سرگیجه (دانلود قسمت ششم سریال سرگیجه ) سریال سرگیجه قسمت ۶ -

در واحد زمان ( 93 با سریال دیگری، پس‌ازآن انقلاب زیبا، بعد با سریال آمین، پشت بام تهران و پایین پای مادر درخشید، و در سال 97 با سریال پدر به اوج شهرت و افتخار رسید وی کار حرفه ای را با بازیگری شروع کرد. باز در برخی فیلم‌ها برنامه‌ریز، دستیار کارگردان، مدیر تولید و مصنف بوده‌است. وی مشغله هنری اش را با دستیاری کارگردانی از سال ۱۳۷۴ آغاز کرد بازیگری را توأم با دستیاری کارگردان از سال ۱۳۷۹ متعاقب کرده و در سال ۱۳۹۰ سریال مسیر انحرافی را کارگردانی کرد.و در حال حاضر اضافه بر فیلمسازی به آموزش بازیگری هم میپردازد. پدر وی فتح الله توفیقی مرده ۱۳۷۳ فرزند مختار، دبیر دبیرستانهای شهرستان دیر بود. جد وی همان علی‌اکبر توفیقی درگذشته ۱۳۲۴ اولین شهردار زنجان و از آزادی خواهان دوره قاجاریه پهلوی اول بود مادر وی اصالتاً اهل زیباکنار استان گیلان و محمد مایملک عکاس سریال پدرخواهرزاده وی است وی زن‌دار میباشد.

سریال سرگیجه پخش از

سریال سرگیجه پخش انلاین

سریال سرگیجه پلتفرم

کارگردان سریال سرگیجه

سریال سرگیجه کجا پخش میشه

سریال سرگیجه کجا پخش میشود

سریال سرگیجه چه روزی پخش میشود

سریال سرگیجه چند شنبه ها میاد

سریال سرگیجه هنرپیشه ها

سریال سرگیجه هنرپیشه

سریال سرگیجه همه قسمت ها

سریال سرگیجه هادی حجازی فر

سریال سرگیجه هومن سیدی

سریال سرگیجه همتا مووی

سریال سرگیجه خوبه

سریال سرگیجه خرید

سریال سرگیجه خوبه نی نی سایت

سریال سرگیجه خلاصه داستان

سریال سرگیجه خلاصه

سریال سرگیجه قسمت دوم

سریال سرگیجه کی میاد

سریال سرگیجه چند قسمت است

سریال سرگیجه قسمت ۲

سریال سرگیجه قسمت ۱

سریال سرگیجه بازیگران

سریال سرگیجه قسمت اول

سریال سرگیجه یوتیوب

سریال سرگیجه عوامل

سریال خانه ما سرگیجه

سریال سرگیجه موضوع

سریال سرگیجه دانلود رایگان

سریال سرگیجه داستان

سریال سرگیجه ژانر

سریال سرگیجه ویکی پدیا

دانلود سریال سرگیجه حامد بهداد

سریال سرگیجه تیزر

سریال سرگیجه تلگرام

سریال کره ای سرگیجه

سریال سرگیجه انلاین

سریال سرگیجه از کجا پخش میشه

سریال سرگیجه ایرانی

سریال سرگیجه فیلیمو

سریال سرگیجه رایگان

سریال سرگیجه نی نی سایت

سریال سرگیجه نقد

سریال سرگیجه نماوا

پیشنهاد سایت
کاربران