علیرغم اینکه تسکو برای فروش مناسب بود، 57.
656 میلیارد پوند (در مقایسه با 5.
3% 54.
768 میلیارد پوند در سال قبل) فروش لباس در این سال مالی 1.
2% کاهش یافت.
برای 25 فوریه 2022/2023، Tesco Clothing کاهش یافت، که منعکس کننده سال مالی 2021/22 مرتبط با قرنطینه است.
تسکو، بزرگترین زنجیره زنجیرهای در بریتانیا، «ادراکی قابل توجه» از خردهفروشان لباس پیشی گرفته است.
مشتریانی که در محدودههای آن و پوشاک خرید میکردند به ترتیب با 11% و 7.
6% سازگار شدند.
به ویژه، پوشاک 7 درصد در Q4 تحویل داده شد.
به طور کلی، فروش خنثی کردن گروه، 5.
1٪ فشار هزینه های زندگی.
در بریتانیا و ایرلند، فروش 4.
7 درصد بود و فروش مناسب در 2.
3 میلیارد پوند، 7 درصد بود.
با نگاهی به آینده، این گروه انتظار دارد حرکتی برابر با متداول 2023/24 و استهلاک در محدوده 1.
4 میلیارد پوندی 1.
8 میلیارد پوندی خود داشته باشد.
کن مورفی، سرآشپز تسکو، اظهار داشت: "این یکی از مشتریان ما بوده است، و ما مددکار ما بودیم.
نتایج ما در تحویل مداوم ما و مشتریانمان است، در حالی که از همکارانمان نگاه می کنیم.
و برهنه کردن عملیات ما.
سرعت و سرعتی که ما در این سالها ایجاد کردهایم یک شروع پروازی متضاد پایدار ایجاد کرده است که ما را در همه چالشهایی که ممکن است پیش بیاید در موقعیت خوبی قرار میدهد.
این به دنبال آن است که Tesco ظاهراً لباس F&F خود را با عملکرد خلاقانه Bartle Bogle Hegarty لندن مدرن می کند.
به دنبال یک موسسه عجیب و غریب، برنامه های خلاق Bartle Bogle Hegarty لندن در سال جاری.
ماشینهای خلاقانه زمستانی سال 2022 بوده است که طبق گزارشات منتشر شده در سال 2023 است.