نوشته کیم یون جونگ
سئول، 22 دسامبر (یونهاپ) -- آمار نشان داد که روز پنجشنبه، وبتون کره ای به اقتباس از درام و فیلم ادامه داد.
بر اساس اطلاعات مربوط به گردآوری شده توسط مؤسسه دولتی Korea Creative put at ease running (KOCCA)، فروش کمپی مبتنی بر وب در سال 2021 به 1.
57 تریلیون وون (1.
23 میلیارد دلار) بالغ شد که 48.
6 درصد قبل از آن بود.
این نوتبوک به چهار مورد از 379.
9 بینهایت برنده شده در سال 2017 اشاره میکرد، بیانیهای که طبق این آژانس جمعآوری شده بود.
Webtoons، رایانهها و دستگاههای slapstick، در اینجا 76.
5 درصد کل را تشکیل میدهند.
دسته abeam، با تمایل خوب 63.
2 درصد، پس از آن از طریق بازی 17.
4 درصد، انتشارات webtoon 6 درصد، و حقوق فروش (IP) 2.
8 درصد.
سال، شرکت های webtoon داخلی خود.
استودیوها و فروشگاه های تولید شده دفتر کل و با استفاده از حقوق IP منابع درآمد خود را دارند.
در همین حال، 846 نویسنده وبتون نشان داد که کاریکاتوریستی که در سال 2021 دارای 118.
7 وون غالب بوده است، 46.
2 درصد قبل.
بر اساس آنها، هفت 10 نفر زن بودند و آنهایی که آنها و 20 سال داشتند 80.
7 درصد ترکیبی را به خود اختصاص دادند.
< /p>
وبتون کرهای تا آنجایی که ایدههای تهیهکنندگان و فیلمنامهنویسان صحنه را ایجاد کرده است.
مجموعههای تلویزیونی، «ثروتمند دوباره متولد شده»، «وو مشاور حقوقی فوقالعاده» و «همه» ما مردهایم، کمیکهای مبتنی بر وب بودند.
ejkim@yna.
co.
kr
(END)
مقالات مرتبط اولین نمایش نتفلیکس به وبتون کره ای مبتنی بر «Lookism» می درخشد (مرکز خبر) Webtoons پخش درام های کره ای محبوبیت تلویزیون کره ای باعث فروش کمیک ها می شود فروش وبتون کره جنوبی 1 تریلیون وون در سال 2020 افزایش یافت