عقد قرارداد مطابق با باربری، این ستاره فوتبال تاتنهام هاتسپر، و فرمانده کل تیم کره، هیونگ مین (تصویر بالا)، با دیدن اینکه سفیر مداد آن، بین برندها و فوتبالیست ها را محکم می کند. سون 7.2 فالوور در اینستاگرام و یک آسیایی دارد که باربری حتی نمی تواند آنقدر بزرگ بسازد. برای هر کسی که پسر است، رویای تأثیرگذار است. ما سرسخت ترین باربری بوده ایم، به عنوان مثال، برند منچستر و انگلیس بود. باربری زیرکانه راشفورد خود را مدیریت AW20، و مراکز. آیا آهن داغ مربوطه، در کنار خوب است. و پوشش بر همین اساس پیش رفت. خود راشفورد 12.7 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. مارکوس راشفورد © خیرخواهی باربری – رافائل پاواروتی علاوه بر این، Levi's Rashford در آوریل 2021 کمپین پایداری خود را با نام «بهتر، طولانی تر بخرید»، به طور طولانی نام برد. نوامبر 2021، راشفورد موفق به دریافت جایزه MBE شد. باربری، Levi's به سود خود از این بازیکن سود برد و SS22 به سافاری خود برای جشن 150 روز اول ماه مه شلوار جین نمادین برند 501 ادامه می دهد. در واقع، این برندها نبودند که فوتبالیست ها را تشویق کنند. دسامبر 2020، پاری سن ژرمن (PSG) و نیمار برزیل یک کمپین سه ساله لباس زیر ماکینوی سوپردری. نیمار سوپردری سپس گریلیش، که در حومه منچستر 100 میلیون پوند 2021 ارزش دارد - بزرگترین فوتبال بریتانیا - کمپین شش رقمی BoohooMAN. Grealish یک گوچی هفت رقمی "بی سابقه" در آوریل امسال است. کیلیان امباپه که 71.9 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، وابسته تجاری دیور در دسامبر 2021 شد. گریلیش (5 میلیون دنبال کننده اینستاگرام) به هر حال گوچی بود - عکس گرفته شده و برخی از آنها با پوشیدن قطعاتی از این برند، و امباپه یک دیور کمک کردند. معاملات تا زمانی که تا کنون ارتباطات وجود داشته است. بازگشت به جریان اصلی، و فرانسه آنتوان گریزمان و همچنین لباس مردانه Mango SS22 رونمایی شد، و مارک های فوتبالیست ها همچنان ادامه دارد. آنتوان گریزمان انبه کانیا نانایاکارا، متخصص در Dynamics، یک تحلیلگر تأثیرگذار که به برندها کمک میکند و میزان درآمدشان (EMV) را محک میزند، میگوید: «مشارکت سلبریتیها نکته مهمی در استراتژیهای برندها، مدلهای برچسبهای داستانی و کمپینهای بازیگران بود. «اخیراً، برندهای نمادین با هم گروهی کردن ستارههای یک ستون: فوتبالیستها، با هم چت میکنند. با تشکر از طرفداران عظیم این ورزشکاران، سفیران تاثیرگذار بازیکنان فوتبال، تولید و باز کردن برندهای مخاطبین." دیوید بکهام یکی دیگر از مواردی که از فوتبالی که او را نامگذاری میکند، منچستر و انگلیس است، احتمالاً از مشاهیر فوتبال امروزی که مارکها به آنها میشناسند. دیوید بکهام و DIOR یک انجمن طولانی مدت. تصویر: عالمی بکهام 74.1 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و دیور (بریتانیا) در کنار برندها، به مزایایی که دیرینه به او داده است، ادامه داده است. لذت حسی تأثیرگذار بکهام، اینستاگرامی بود که در آوریل بروکلین او را شرح می داد، که در این مراسم یک دیور دوسالانه پوشیده بود. پس از آن بزرگترین و مسلماً فوتبالیستهایی که باید در نظر گرفته شوند، هستند. کریستیانو رونالدو دارای 456 میلیون فالوور در اینستاگرام است که از مزایای زیادی برخوردار است و لیونل مسی نیز 339 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد که اسپانسر او آدیداس است. Juul Manders، بنیانگذار و مدیر عامل جامعه فوتبال، 433، که 70 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، اظهار داشت: "فوتبال بزرگترین ستاره است و فوتبالیست ها بزرگترین ستاره ها هستند. رسانه ها، ورزش آنها - مد، سبک زندگی، موسیقی - به طور انفجاری رشد کرده است. بازیکنان رشد کردند و می دانند چگونه این کار را می کنند: آنها مارک های سفیران هستند. «اجتماعی دارای مشخصات بدنه افراد است - فوتبالیستها، بازیگران موسیقیدان - تبلیغ میشوند و «واقعی» هستند و این شامل گافها نیز میشود. این خطا ناپذیری چیزی است که برندها، برندها، محصول آنها، مخاطبان جوان تر دارند. شما نمی توانید امباپه را انجام دهید. دارای جمعیت شناسی بدنی و حضور اجتماعی قوی است. او با خدا صادق است و به طور جمعی نسل را دنبال می کند. «یکی هیونگ مین جذابیت متقاطع دارد، دو نفر بریتانیا و آسیا. اینها مارک های سرمایه گذاری هستند که یک سطح هستند. جدای از این یک اقامت است.» Earned (EMV) توضیح داد: EMV کمی کردن داخل داینامیک به سمت بالای اسکاریفی است که در نزدیکی مهمانی ایجاد می شود. EMV به دنبال کنندگان و کاربران یک درونی اختصاص می دهد. ارقام EMV یک "$" است که EMV با مقدار همراه است. با این حال، EMV یک درآمد معیار است، نه اینکه به عنوان مثال یک ارز تفسیر شود. دینامیک: دیوید بکهام، کیلیان امباپه دیور مقابل اروپا کیلیان امباپه DIOR Dior UK به ساخت قدیمی Da (...) ادامه داده است.