نتایج Superdry

Superdry سودآوری و درآمدهای خود را در 30 آوریل 2022 بازگردانده است.
این روح در آن زمان 21.
9 میلیون پوند بود، در مقایسه با 12.
6 پوند سال مالی 21.
مجموع 9.
6% 609.
6 پوند سال به سال، به همان اندازه تعطیلی اجباری و رفع محدودیت‌ها در بازارهای Superdry.
نرخ ناخالص 350bps سال به سال 56.
2%، استراتژی قیمت تمام شده برند.
Superdry همه شامل کانال‌های متقاطع انتگرال خود در 22 هفته، 1 اکتبر 2022، 7٪ بود.
غذاخوری این برند دارای محدوده پاییز/زمستان است.
با وجود چالش‌های اقتصاد کلان، سطوح و این الگوهای مخارج، Superdry همچنان به "پیشرفت خوب" در مواجهه با ستون‌های خود ادامه می‌دهد.
خال انتظار دارد بین 10 تا 20 پوند در سال مالی 23 مناسب باشد.
جولیان دانکرتون، مدیرعامل سوپردری، گفت: «اینها برندهایی هستند که به طور کلی و کاملاً عملکردی سخت‌تر داریم.
با توجه به آن پس‌زمینه، پیش از این که ما سود کل سال را مدیریت کردیم، و در عین حال پیشرفت را به طور قابل قبولی به سمت فروش هدایت کردیم.
"من گام‌هایی هستم که برداشته‌ایم و علاوه بر این، یک تغییر گامی در توانایی‌ها و توانایی‌هایمان و به سمت اهداف پایداری خود ارائه می‌دهم.
"

پیشنهاد سایت
کاربران