با جام 2022، بازاریابهای لباس ورزشی متناسب با 5 میلیون نفر تماشا میشوند.
این است و چگونه یک تعامل عمیق تر را ممکن می کند.
فن آوری پیراهن ها اعداد، نشان ها و برچسب ها را در خود جای داده است که هواداران را به تیم ها، بازیکنان و مسابقات نزدیک تر می کند.
با پیراهنهای «متصل»، طرفداران ماشههای تلفن خود را خاتمه میدهند، زیرا انتقال، یک پیکره QR دارای برچسب NFC (نزدیک ارتباطی) است.
محتوای این برنامهها و داستانها، رقابتها و دادهها.
تجربیات این افراد، ایجاد جایی که تیم ها آن را هک می کنند، الهام بخش است.
تا کنون داخلی اختصاص داده شده است که به کاربران اجازه می دهد صرع حسی سرپرستی شده از برنامه لیگ برتر راضی باشند.
Avery Dennison این اکوسیستم مارک تجاری کامل خود، Embelex را تزئین می کند.
پیراهن های ورزشی در تجارت مسلط هستند.
در سال 2021 که لیونل مسی بارسلونا پاریس ژرمن بود، حدود 1 یورو از طریق فروش به دست آمد.
در همین حال، رونالدو منچستریونایتد را به منچستر 187 میلیون پوند فروخت.
این است که تیم ها و مارک های ورزشی به دنبال راه هایی برای طرفداران هستند.
و فنآوری، برندها و باشگاههای کازانووا برای شخصیسازی محصولات، محتوا، و ایجاد تجربهها ضروری هستند.
پیراهن های جلو
جرمی بائر کارگردان واقع گرای Embelex در Avery Dennison RBIS است.
Embelex در Avery Dennison یک برند، محصولات گرافیکی و تزئینات کامل و تمام عیار است، Embelex چندین دهه مواد امن را با هم ترکیب میکند، و راهحلهای pelham امکانات خلاقانه و برندهای جهان را ارائه میدهد.
مقالات Embelex را در TheIndustry.
fashion اینجا بخوانید.