دستگاه روغن گیری و روغن کشی - دستگاه روغن گیری خانگی کوچک

روغن گیری صنعتی از تمام مهم ترین های آماده سازی مواد اولیه است. که بخاطر خواص غذایی و بهداشتی بذر های روغنی و همچنین بیشتر گشتن علاقه مردم به محصولات ارگانیک و سالم. معامله و استعمال از روغن گیری اضافه یافته است. و افراد زیادی این را برای شروع کردن یک کسب و شغل گزینش میکنند. همچنین روغن های گیاهی کاربرد زیادی دارند. و جهت سلامتی بدن دارای فواید زیادی هستند. روغن کرچک، روغن کلزا، روغن کنجد، روغن بادام، روغن زیتون، روغن سیاه دانه و … از جمله انواع مختلف روغن های گیاهی هستند. هر یک از این روغن ها با توجه کاربردشان طرفداران خاص خود را دارند.

های روغن گیری را در مدل های بسیار متفاوتی زایش میکنند. بطور کلی با توجه به نحوه عملکرد، اندازه، وسعت تولید، کارایی و … ها در دو دسته کلی منسوب ومربوط به‌خانه و صنعتی قرار میگیرند.

روغن کشی خانگی ، روغن گیری خانگی، عطاری

روغن گیری کوچک | ارزانترین روغن کشی 35 میلی متر -

کارکرد آسان و اپراتور پسند هستن این بلا تردید از عوامل اصلی وجاهت ملی این روغنگیری است. از آنجا که اغلب خریداران این در فضای منزل، دکان های روغنگیری در حضور مشتری و عطاریها مشغول بکار هستند، سادگی کارکرد و نگهداری دستگاه روغن گیری اهمیت بسزایی دارد. بسیار بی صدا طراحی و ساخته شده است.

جهت روغن گیری (روغن کشی )از کنجد و دگر دانه ها به هیچ عنوان نیازی به افزودن رطوبت به دانه روغنی نمیباشد.

از دیگر عوامل معروفیت این ، انتظام و معبر اندازی راحت برای روغن گیری از دانه های روغنی متفاوت میباشد. برای مثال تنظیمات برای روغن گیری از کنجد در قیاس با دانه بادام متفاوت است. دلیل این اختلاف، تفاوت در جنس دانه، ابعاد دانه، درصد روغن حاضر در دانه و غیره است. روغنگیری 35 میلیمتر به گونه ای مهندسی طراحی شده که اپراتور به راحتی روغن مورد نظر را تولید نماید.

فروش روغن گیری دست دوم | بهترین روغن گیری و روغن کشی -

روغن گیری خانگی به علت فضا گیری کم و کاربرد زیاد، یکی از پر فروش ترین های روغن گیری است. روغن گیری منسوب ومربوط به‌خانه دارای ابعاد کوچکی بوده. و ظرفیت تولید آن حدود ده کیلوگرم روغن در وقت‌نما را میباشد.

روغن گیری خانگی قیمت نسبتا کمتری داشته. و حتا جهت شروع یک کسب و کار کوچک و نوخیز مناسب است.

در صنایع غذایی به منظور استخراج روغن از دانه های چرب از دو راهکار استفاده می گردد. راهکار اوان بهره گیری از روغن کشی پرس بارد و راهکار دوم روغن کشی پرس داغ است. بطور بسیار هر دو از تجهیزات صنایع غذایی پر استفاده هستند.

در روغن گیری پرس گرم، هسته ها با دمای زیادی (بالای صد درجه) حرارت میبینند تا پخته و مجهز روغن گیری شوند. اما در روغن گیری پرس سرد بی حرارت و باچرخش ماردون ‌های داخل انجام میشود. برای استخراج بیشتر روغن از روش پرس گرم استفاده می شود.

پیشنهاد سایت
کاربران