اکنون بخرید، (BNPL) Clearpay شراکت و کسب و کارهای سبک زندگی BrandAlley، Boden و UGG را اعلام کرده است - به مشتریان آنلاین روش های جایزه را امکان پذیر می کند.
Streetwear and Footasylum هنوز سوگند یاد کرده و دوتایی مشتریان همهکانالی «pay-in-4» Clearpay را به صورت آنلاین و درون فروشگاهی تأیید کرده است.
Clearpay's BNPL بریتانیایی خود را در طول فصل yule میانه رو می کند.
و بیان می کند که چگونه مد، پوشاک کفش و لوازم جانبی، در خرید مجدد و دریافت حضور داشته باشید.
رویداد دوسالانه آن، Clearpay Day، در ماه اکتبر و تقاضای ناکافی بود.
6 درصد از مشتریان، بازرگانان را از طریق دایرکتوری Clearpay ارجاع می دادند که (43 درصد) تاجران معاملات تجاری بودند.
سایر نکات برجسته شامل:
14٪ فروش آشنا
21٪ مشتریان طبقه متوسط با استفاده از Clearpay خرید می کنند
17٪ ماه به ماه فروش متوسط خوشحال "فروشگاه های بزرگ" عمودی
91 درصد مشتریان از طریق دستگاه ها خرید کردند
ریچ بایر، کارمند بریتانیایی در Clearpay، گفت: «در حالی که Clearpay یک ارائهدهنده است، تجار ما به طور فزایندهای پیشنهادی را ارائه میدهند.
ابتکارات Clearpay Day، ما بازرگانان به مشتریان و فروش هرمی فرصت می دهیم، مشتریان ما به نمایندگی از مارک های مورد علاقه خود هستند.
راب فلدمن، مدیر عامل در BrandAlley، اظهار داشت: «مشتریان ما خریداران و پول آنها هستند، Clearpay ما کسانی هستند که به دنبال گزینه BNPL هستند.
Clearpay تمام نمی شود و مشتریان در صورت تمایل آن را حذف می کنند.
اینها بسیارند، کریسمس.
از دیدگاه کاربردی، Clearpay به ما ابتکارات اختصاصی و Clearpay Day را ارائه میدهد، که ما را پایه جوکر است.
پیتر کالاگان، و در بودن، افزودند: «ارائه پرداختهای بهینه و بینظیر باعث بهبود مهمانی ما میشود و ما در این Clearpay the Christmas متخصص برتر هستیم.
»