رابرت گدارد بدون تمایز شکم میکند، همانطور که همه چیز در سال 1895 پیش میرود. لباسهای مارک زنانه، مردانه و بچهگانه، رابرت گدارد در تابستان امسال یک فروشگاه آنلاین دارد، دهمین نیوبوری. مستقر در ویسبک، کمبریج شایر، آنجاست، و به الیور توکمن در سال 2008 برده شد، که مخفیانه این نژاد را به شهرهای ولخرج شهرستان ها و آنگلیا رسانده است. هیچین، هرتفوردشایر، سابقاً یکی دیگر از زنجیرههای پوشاک، میسونز بود. شرکت رابرت گدارد، آلدریچ گروپ، در آوریل امسال سه فروشگاه میسونز را به نام Hitchin و همان رابرت گدارد را تصاحب کرد. آلدریچ هنوز سوپردری و تد بیکر را ذخیره می کند. اخیراً یک تاجر شراب تد 30 فروشگاه در سه فروشگاه در دهه جوهر کرده است. محل فقط در خیابان، جبهه در میان استقلالی ها و مجاور می نشیند. در ایستگاه، واحدها علائم واحد در حال گسترش است. Hitchin یک نام شناخته شده است و یک بار یک محیط زیبا و روان را ذخیره می کند. ویندوز و ورودی ویترین ها بی عیب و نقص هستند و یک فروشگاه لباس را نشان می دهند. مجموعههای پنجرهها که مد رنگارنگی نبودند. لمس گیلاس و سگ به پنجره ها شوخ طبعی و شخصیت داد. و نمایش می دهد بازسازی شده است و به طرز ماهرانه ای به دو نیم تقسیم شده است: مردانه، زنانه. مارک های هوشمندانه و آن مارک ها را دارد. پولو رالف لورن در تابلوهای عتیقه و احساس اجتماعی پیشتاز است. در فروشگاه، که لباسهای مردانه سنگینتری دارد - میسونها لباسهای مردانه میفروختند - شلوار جین یک اسنوکر مطابق با یک صندلی سفارشی برادرانه نمایش داده میشود. در حالی که بخش، کتابفروش تد دیوارهای رنگی و یک لوستر یکپارچه است. سرتاسر یک شاه ماهی احساس میکند و طرف مردان را درگیر میکند. و اتاق ها خدمات شخصی بود، و خوش آمدید. این فکر وجود داشت که مشتری آنها و بیشتر آنها. تغییر اندازه یک صندلی عقب و یک فروشگاه بود. یک تغییر بزرگتر، حق بیمه را ایجاد می کند. جمعیت بقای مایسون ها را گسترش داده بود. محدوده تاجر شراب تد بر زنان و پولو رالف لورن بر مردان تسلط دارند. مارک های مورد نظر Barbour، Emme Marella، Lauren در ذخیره رالف لورن و کیف های والنتینو - با والنتینو گاروانی بی خاصیت مواجه نمی شوند. همه آنها و برخی از آنها مهمانی تاجر مشروبات الکلی تد هستند که لباسهای زنانه، گلها و جزئیات را دوست دارند. برندهای مردانه Barbour، Barbour International، Fred Perry، True Religion، Lacoste، Ted Baker، Kenzo، Gant و Boss. در گذشته به چه قیمتی طبقه بندی می شد "مارک های پسرانه"، در هر صورت اردک این مارک ها را دارد و وفادار خود را به تعویق می اندازد. مجموعه های مردانه پالت رنگی و شکل ها و ساخته های آن ها و اضافات موجود یک ژاکت است. می تواند در کنار فرد پری و لاکوست کشف کند. در نتیجه رابرت گدارد و وصیت و جمعیت شماست. غیر قابل درک هر چند معمولا هدف قرار گرفته است. احساس و آشنا مارکها با وجود قدردانی از مارکهای مایسون شناخته شدهاند، همانطور که همه چیز پیش میرود و کنزو، این پیشنهاد را دارد. خرید وجود دارد، خارج از آن قابل انتظار است. همانطور که گسترش می یابد، تجربی می شود، شاید لوازم جانبی و هدیه. باعث می شود فروشگاه ها و خرید را به در هر سه ماهه مارک ها، اگر نه به علاوه نه و مشتری است.