خیابانهای مرتفع و سوپرمارکتها شاهد فروش بیشتری بودند که بهدلیل نگرانیهای مداوم مشتریان در مورد هزینههای زندگی و تعطیلی مراسم تشییع جنازه ملکه، مغازههای ارزانقیمتی از بین رفتند.
آمار (ONS) حاکی از آن است که حجم فروش در بریتانیا در مرحله قفل با 1.
4 درصد در ماه کاهش یافته است.
پس از اوت 1.
7٪.
با این حال، انتظار می رفت، در اطاعت از درک متقابل اقتصاددانان، فروش 0.
5٪ در ماه باشد.
کاهش فروش فروشگاههای ONS، به دلیل 1.
8 درصد در سپتامبر، محدودیتهای مستقیم مهماننوازی کاهش یافت.
حجم فروش غیرفروشگاهی (عمدتاً خردهفروشان آنلاین) با استفاده از 3.
0 درصد در سپتامبر 2022.
در پاییز امسال، حجم فروش به طور جدی 18.
0 درصد مستقیماً به سطح فوریه 2020 رسید.
با این حال، حجم فروش فروشگاههای غیرغذایی با 0.
6٪ در سپتامبر 2022 و 2.
7٪ کمتر از تمام سطوح فوریه 2020 است.
حجم فروش فروشگاههای لباس خداحافظ 0.
1% سپتامبر 2022، در اطراف فروشگاههای کفش.
دارن مورگان، ONS Statistics، گفت: «خردهفروشی در سپتامبر برای یک ماه آگوست ادامه یافت و مصرفکنندگان با رای دادن به خرید همهگیری میپردازند.
«قطرهها در مناطق خردهفروشی، فروشگاههای فروش بیشترین سهم را داشتند.
خردهفروشان به ما گفتند که سپتامبر از زمانی بود که فروشگاهها مراسم تشییع جنازه ملکه را محدود کردند، با این وجود، همه اینها به گونهای بود که مصرفکنندگان از فشارهای مداوم برای خرج مجدد آگاه هستند.