بازارهای سیگار الکترونیکی KT&G، PMI

سئول، 30 ژانویه (یونهاپ) -- KT&G Corp.
، شرکت دخانیات کره ای، دوشنبه بازارهای سیگار الکترونیکی خود را در شرکت فیلیپ موریس (PMI) دارد.

KT&G و PMI یک قرارداد 15 ساله، که سیگار الکترونیکی آن در بازارهای شبکه فروش دومی، کره، هنگ بیانیه ای دارد.

بلندمدت، سه سالی است که ژانویه 2020 آغاز شد.

بازارهای محصولات بدون دود KT&G و دلیل آن به تصویر کشیدن PMI، KT&G رهبر Baek Bok-in یک کنفرانس.

جاکک اولچاک، مدیر عامل PMI، گفت: «شرکت‌ها محصولات بدون دود را به‌عنوان یکی دیگر از محصولات اوج خود در اختیار مصرف‌کنندگان نوآوری قرار می‌دهند.

محصولات سه محصول تنباکوی بدون سوختن در کره راه‌اندازی شد - دستگاه‌های لیل جامد، لیل و لیل آیبل - و چوب‌های آن‌ها که به ترتیب Fiit، Miix و Aiim هستند، میهمانان بیانیه‌ای هستند.

گفت: از جمله شامل محصولات "نوآورانه" است که بعداً راه اندازی شده است.

KT&G کسب و کار فروش خود را در سال 2027 به عنوان نمونه ای از استراتژی خود هدف قرار داده است.

هدف قرار دادن فروش 10 تریلیون وون (8.
1 میلیارد دلار آمریکا) در سال 2027 است، در مقایسه با فروش نوت بوک 5.
9 تریلیون وون در سال 2022.

با تمرکز بر تجارت متوسط ​​سیگار، گروهی که تجارت نسل بعدی آن (NGP) است که محصولات HN و تجارت را تشکیل می دهد.

محصولات HNB دستگاه های الکترونیکی هستند که سیگارهای الکترونیکی، آنها را مهار می کنند.
تنباکو تنباکو یک بحث دمایی است و باعث استنشاق می شود.

KT&G محصولات HNB خود را به 30 کشور صادر کرده است.
درصد فروش آن به ادای احترام سیگار و 10 درصد بخش HNB است.

KT&G دارای چهار کارخانه تولید تنباکو، کره، روسیه و اندونزی است که مجموع آنها 13.
6 هزار نخ سیگار در سال است.

kyongae.
choi@yna.
co.
kr
(END)

پیشنهاد سایت
کاربران